Obowiązki:
- Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
- Rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe,
- Uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca,
- Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
- Obsługa systemu finansowo-księgowego Rewizor GT oraz sprzedażowego Subiekt GT,
- Sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby US, GUS,
- Przygotowanie dokumentów do sprawozdań finansowych i rozliczeń podatkowych – VAT,
- Sporządzanie bieżących zestawień na potrzeby Właścicieli.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
- Znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, VAT
- Mile widziana znajomość zagadnień płacowych, oraz zagadnień związanych z amortyzacją i środkami trwałymi,
- Umiejętność pracy z MS Office, w szczególności Excel,
- Dobre umiejętności organizacyjne,
- Aktywne podejmowanie zadań i umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z kwalifikacjami,
- Atrakcyjne warunki Pracowniczego Ubezpieczenia Grupowego,
- Udział w szkoleniach.
Proszę także o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Zakład Przemysłu Mięsnego „DRÓBALEKS" Spółka Jawna K. C. Śmieszny, M. Mroczkowska z siedzibą w Rudunki 25, 87-700 Aleksandrów Kujawski, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).