Nagłówek

Aktualności

Wydawca treści

Komendant Powiatowy Policji w Aleksandrowie Kujawskim poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko robotnika gospodarczego

Ogłoszenie  5/2024
Data ukazania się ogłoszenia: 17.12.2024 r.
 
Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim
Komendant Powiatowy Policji  poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • robotnik gospodarczy, Zespołu Administracyjno-Gospodarczy, Referatu Ogólnego KPP w Aleksandrowie Kujawskim- na zastępstwo na czas określony w czasie usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu    przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6% powyżej.
Wymiar etatu: 1    Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji
w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Wojska Polskiego 15
87-700 Aleksandrów Kujawski

Miejsce wykonywania pracy:   Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Koneck

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    
  1.   Utrzymanie porządku i czystości na całym podwórzu, odpowiednim odcinku ulicy- codziennie:
- wyrzucanie śmieci z koszy przed jednostką,
- zamiatanie schodów i chodników, a w czasie zimowym odśnieżanie,
- zbieranie porzuconych papierów, niedopałków i innych śmieci z terenu należącego do jednostki.
  1.   Koszenie trawy, sadzenie krzewów oraz ich podlewanie i czuwanie nad estetycznym  wyglądem terenów zielonych znajdujących się przy jednostce.
  2.  Czuwanie nad zabezpieczeniem obiektów: zamkniecie drzwi, okien po zakończeniu pracy, wyłączenie zbędnego oświetlenia.
  3.   Dbanie o sprzęt pomocniczy m.in. kosiarkę, wiertarkę i inne przydzielone do pracy narzędzia i elektronarzędzia oraz dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach warsztatowych i zgłaszanie konieczności przeprowadzenia przeglądów okresowych narzędzi będących na wyposażeniu stanowiska pracy.
  4.    Zawiadamianie przełożonego o zauważonych brakach instrukcji obsługi lub bhp oraz uszkodzonych urządzeń i maszyn odkrytych podczas wykonywania przeglądów, maszyn, sprzętu znajdującego się w obiektach należących do KPP w Aleksandrowie Kujawskim oraz natychmiastowe usuwanie ich i usterek zgłaszanych przez innych pracowników w ramach posiadanych kwalifikacji.
  5.    Dokonywanie drobnych napraw np. wymiany zamków w drzwiach oraz drobnych prac murarskich, malarskich, stolarskich i remontowych.
  6.    Wydawanie mp i s przydzielonych z warsztatów/ magazynów KWP.
  7.   Systematyczne i dokładne rozliczanie się z materiałów, części i narzędzi pobieranych do konserwacji i napraw oraz prowadzenie dziennika konserwatora.
  8.    Wykonywanie czynności związanych z sezonowa wymianą opon pojazdów będących na stanie WKR, WPrew, WRd, RO, PP w Konecku, KP w Ciechocinku, w tym przegląd opon do wymiany oraz ich właściwe przechowywanie w garażach.
  9. Doglądanie kotłowni i czuwanie nad pracą pieca, a w przypadku zauważenia jakichś nieprawidłowości w pracy pieca zgłaszać pracownikowi ZAG. Dbanie o porządek i czystość w pomieszczeniach kotłowni  KPP w Aleksandrowie Kujawskim i KP w Ciechocinku.
  10. Dbanie o czystość i porządek na korytarzach i schodach budynku komendy i komisariatu oraz w pomieszczeniach siłowni KPP (budynek B).
  11. Dezynfekcja pomieszczeń KPP w Aleksandrowie Kujawskim, KP w Ciechocinku oraz PP w Konecku.
  12. Doręczanie korespondencji do urzędów, szkół i innych instytucji działających na trenie miasta Aleksandrowa Kujawskiego w każdy wtorek i czwartek.
  13. Doręczanie korespondencji do urzędów, szkół i innych instytucji na terenie miasta Ciechocinek w każdą środę.
  14. Obsługa agregatu prądotwórczego w KPP oraz innych urządzeń i sprzętu w ramach posiadanych uprawnień energetycznych do 1 Kv.
  15.  Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
  16. Dbanie we właściwy sposób o powierzone mienie i korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem.
  17. Utrzymanie w czystości terenu znajdującego się wokół budynku KPP w Aleksandrowie Kujawskim i KP w Ciechocinku.
 
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • praca w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Aleksandrowie Kujawskim oraz w terenie tj. Komisariat Policji w Ciechocinku i Posterunek Policji w Konecku,
  • praca w godzinach 07.00.-15.00.
  • dobowy wymiar czasu pracy: 8 godz.
  • praca w KP w Ciechocinku, PP w Konecku: środa godz. 07:00- 15:00,
  • wyjazdy służbowe do KP w Ciechocinku, PP w Konecku, KWP w Bydgoszczy i inne,
  • praca wykonywana okresowo w terenie.
  • praca wykonywana w systemie jednozmianowym, jeżeli zaistnieje konieczność godziny pracy mogą ulec zmianie np. sezon zimowy, sezon letni, praca ekip remontowych na terenie KPP w Aleksandrowie Kujawskim, KP w Ciechocinku, PP w Konecku.
 
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy, narzędzia i materiały pracy:
- praca fizyczna,
- praca w pomieszczeniu oraz na wolnym powietrzu, niezależnie od warunków atmosferycznych, 
- praca na wysokości powyżej 3 metrów,
- dźwiganie ciężarów : Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.03.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych (Dz. U. 2000 nr 26, poz. 313), Rozporządzenie Ministra Rodziny,     Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24.04.2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych (Dz. U2017 pz. 854),
- czynniki chemiczne: chemia gospodarcza, budowlana i przemysłowa, farby,
- czynniki biologiczne: mikroorganizmy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
  •  wykształcenie: podstawowe
  • prawo jazdy kat. B
 
 
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie zawodowe,
  • aktualne uprawnienia do obsługi agregatu prądotwórczego do 1 Kv,
  • aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. podanie o zatrudnienie na zastępstwo, adresowane do Komendanta Powiatowego Policji w Aleksandrowie Kujawskim ( z podaniem danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu).
  2. CV lub życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  4. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  8. wskazane jest aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię orzeczenia o niepełnosprawności.
 
Termin składania dokumentów: 19.12.2024 r.
 Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Wojska Polskiego 15
87-700 Aleksandrów Kujawski
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem " Oferta zatrudnienia na zastępstwo na stanowisko  - robotnika gospodarczego nr 5/2024 "
 
 Inne informacje:

Osoby niepełnosprawne również mogą ubiegać się o stanowiska objęte niemnożnikowym systemem wynagradzania.
Oferty nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów, nie podpisane własnoręcznie oraz oferty przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie brutto, wynosi  4 051,14 zł. plus 7 % premii regulaminowej oraz dodatek za staż pracy wg obowiązujących przepisów.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię telefonicznie.
        Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO informuję, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Komendy Powiatowej Policji w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 15,  tel. 47 75 36 200
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod.kpp-aleksandrow-kujawski@bg.policja.gov.pl
  3. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Panią/Pana dobrowolnej zgody.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierze Pan/Pani udział.
  5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do Swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  6. Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, które dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
  7. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
  1. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko osoby, jednostki lub instytucje upoważnione do tego z mocy prawa.
  2. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy  w administracji państwowej  (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,  w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  3. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 21 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym  i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych informacji w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 
 
 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
 
 
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  •  Administrator danych i kontakt do niego:
  Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim,
  ul. Wojska Polskiego 15, tel. 47 75 36 200
  •  Kontakt do inspektora ochrony danych:
  iod.kpp-aleksandrow-kujawski@bg.policja.gov.pl
  •  Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  •  Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  •  Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  •  Uprawnienia:
    •  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
    •  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
    •  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    •  prawo do usunięcia danych osobowych
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  •  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –
  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  •  Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 2 lit. a RODO
  •  Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych informacji w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów