Znak sprawy DO.I.241.1.5.2023.AK
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego:
1. Przedmiot zamówienia:
· Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opalowego lekkiego w ilości około 9000 litrów do kotłowni Powiatowego Urzędu Pracy w Aleksandrowie Kujawskim.
· Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
· Szacunkowa ilość oleju opałowego lekkiego w formularzu ofertowym nie jest wiążąca dla Zamawiającego przy realizacji umowy, jest podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
· Rzeczywista ilość zamawianego oleju opałowego lekkiego będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
· Termin realizacji zamówienia - od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.
· Termin płatności - 21 dni od dnia wykonania umowy i dostarczenia faktury.
· Koszt transportu ponosi Wykonawca.
2. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
· Formularz oferty.
· Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, wydana przez właściwy organ.
· Certyfikat jakościowy proponowanego oleju.
· Świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej do napełniania i opróżniania cysterny z oleju opałowego lekkiego wydane przez właściwy Urząd.
· Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) dopuszcza się złożenie oferty*:
1. - w formie pisemnej na adres: Powiatowy Urząd Pracy ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski,
- za pośrednictwem faksu ……………………………………………………………………………………………………….
(nr faksu)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej ………………………………………………………………………………
(adres e-mail)
- telefonicznie …………………………………………………………………………………………………………………………
(nr telefonu)
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić,
4) cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem VAT) z uwzględnieniem ewentualnych upustów.
5) w przypadku składania oferty pisemnie należy ją złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona
„Oferta na dostawę oleju opałowego"
5. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 21.12.2023 r. do godz. 15:00 na adres zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
6. Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny oferty i ich wagi procentowe.
1). Cena - 100%
2). ………………………………………………………. …………………%
Wybrana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcą jest Arkadiusz Kotrych, nr tel. 54 282 46 96, nr e-mail: toal@praca.gov.pl
*) niewłaściwe skreślić
ZAŁĄCZNIKI
Zał. nr 1 - formularz oferty
Zał. nr 2 - projekt umowy