Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego oryginalnych tonerów i tuszy

Print Drukuj

Znak sprawy DO.I.241.1.1.2025.AK

 

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego: 

 

  1. Przedmiot zamówienia:  Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych tonerów i tuszy w następujących ilościach: 

 

 

Drukarka

toner

ilość

HP M227FDN

32A (bęben)

4

30X

7

HP P1606

78A

2

HP P2055d

05A

0

HP M225DN / M201DW

83X

10

HP Officejet K9100

HP 951 XL Yellow

5

HP 951 XL Cyan

5

HP 951 XL Magenta

5

HP 950 XL black

5

Xerox B305/B315

Toner 006R04381

10

Brother HL-L8360CDW

TN-423Y

5

TN-423M

5

TN-423C

5

TN-423BK

5

HP CM1415fnw

HP 128Y

2

HP 128M

2

HP 128C

2

HP 128 black

0

Epson XP-15000

Epson 378XL 478XL Multipack C13T379D4010

0

 

Uwaga !

Wszystkie oferowane produkty muszą być nowe i oryginalne. Nie akceptujemy zamienników i tonerów regenerowanych.

Wymienionych w tabelce tonerów HP05A, HP128 black oraz Epson 378XL 478XL Multipack C13T379D4010 podanych w ilości "zero" nie należy wyceniać w ofertach cenowych składanych Zamawiającemu.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 7 dni od otrzymania zamówienia
  2. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

1)      Wypełniony i podpisany formularz oferty,

2)      Szczegółowy wykaz cenowo-ilościowy oferowanych produktów.

3)      ……………………………………………………………………………………

  1. Sposób przygotowania oferty:

1)      dopuszcza się złożenie oferty*:

- w formie pisemnej na adres …………………………………………………………………………………………………

                                                                                            (zamawiającego)

- za pośrednictwem faksu ……………………………………………………………………………………………………….

                                                                                              (nr faksu)

- za pośrednictwem poczty elektronicznej toal@praca.gov.pl

                                                                                               (adres e-mail)

- telefonicznie …………………………………………………………………………………………………………………………

                                                                                               (nr telefonu)

2)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

3)      Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić,

4)      cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem VAT) z uwzględnieniem ewentualnych upustów.

5)      w przypadku składania oferty pisemnie należy ją złożyć  w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.

Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona

„Oferta na……………………….”

  1. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 16.09.2025 r. do godz. 15:00
na adres 
toal@praca.gov.pl . Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

  1. Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny oferty i ich wagi procentowe.

1). cena                               100%

2). ……………………………………………………….                 …………………%

Wybrana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

  1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcą jest Arkadiusz Kotrych,  nr tel. 54 282 46 96 wew. 212,
    adres e-mail: 
    akotrych@aleksandrowkujawski.praca.gov.pl

*) niewłaściwe skreślić

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu