Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby PUP w Aleksandrowie Kujawskim w okresie od 24.02.2025 r. do 23.02.2026r.

Zapytanie cenowe dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego: 

  1. Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych
    na potrzeby PUP w Aleksandrowie Kujawskim w okresie od 24.02.2025 r. do 23.02.2026r.
  2. Termin wykonania zamówienia: Dostawy realizowane będą od dnia 24.02.2025 r.
    do 23.02.2026 r., lub do wyczerpania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.
  3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
  1. Formularz oferty – załącznik nr 2,
  2. Formularz cenowy – zestawienie materiałów biurowych – załącznik nr 1. Szacunkowe ilości materiałów biurowych w formularzu cenowym nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów biurowych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
  4. Sposób przygotowania oferty:
  1. dopuszcza się złożenie oferty*:

- w formie pisemnej na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: toal@praca.gov.pl

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
  2. Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić,
  3. cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Należy ją określić w wysokości netto
    i brutto (z podatkiem VAT) z uwzględnieniem ewentualnych upustów.
  4. w przypadku składania oferty pisemnie należy ją złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona „Oferta na materiały biurowe.”
  1. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 19.02.2025 r. do godz. 15:00 na adres zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

  1. Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny oferty i ich wagi procentowe.

1). cena                - 100%

Wybrana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

  1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcą jest Arkadiusz Kotrych, nr tel. 54 282 46 96, nr e-mail: toal@praca.gov.pl

Załączniki

załącznik nr 1 - formularz cenowy - zestawienie materiałów biurowych 2025 v2
załącznik nr 1 - formularz cenowy - zestawienie materiałów biurowych 2025 v2.xlsx 14 KB
załącznik nr 2 - formularz oferty 2025
załącznik nr 2 - formularz oferty 2025.docx 15 KB
załącznik nr 3 - projekt umowy 2025
załącznik nr 3 - projekt umowy 2025.docx 21 KB