24 czerwca 2019 r. w zabytkowych murach Pałacu Lubomirskich w Warszawie po raz piąty wręczono certyfikaty i statuetki „Przyjazny Urząd", przyznawane w Ogólnopolskim Konkursie Jakości, organizowanym przez Quality Institute Sp. z o.o. sp. k. w Katowicach. W tegorocznej edycji Kapituła konkursu wyłoniła 15 laureatów, reprezentujących instytucje administracji publicznej z całej Polski. Znalazł się wśród nich Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, który otrzymał Wyróżnienie Specjalne Zarządu Instytutu „Grand Quality" oraz Srebrny Laur Konkursu „Przyjazny Urząd" za uzyskanie Znaku Jakości po raz czwarty z rzędu.
„Przyjazny Urząd" jest konkursem jakości, w którym dokonywana jest ocena instytucji administracji publicznej i ich jednostek organizacyjnych. Konkurs służy promocji urzędów administracji, zarówno rządowej, jak i samorządowej, które wyróżniają się profesjonalizmem, kreatywnością i innowacyjnością w realizacji własnej misji publicznej. Wyróżnienie w Konkursie może służyć budowaniu pozytywnego wizerunku nagrodzonej instytucji, kreowaniu zaufania w relacjach z interesantami czy partnerami zewnętrznymi, a także dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klienta, zgodnie ze standardami określonymi w regulaminie konkursu.
Relacja z Gali znajduje się pod linkiem http://www.przyjazny-urzad.org/strona-60